OBCHODNÍ PODMÍNKY SERVISNÍCH SLUŽEB

Provozovatel:
Filip Brhel
IČ: 23318261
Sídlo: Nová dědina 197, 739 11 Frýdlant nad Ostravicí
(dále jen „servis“)

  1. Předmět podmínek

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi servisem a zákazníkem při poskytování servisních služeb (opravy elektroniky, výpočetní techniky, mobilních zařízení apod.) v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“).

  1. Přijetí zařízení do opravy

Zařízení je přijato na základě předávacího protokolu nebo servisního listu, kde je uveden popis závady, stav zařízení a předpokládaná cena opravy (§ 1732 občanského zákoníku – nabídka na uzavření smlouvy).
Při přijetí zařízení zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi (§ 1753 občanského zákoníku – souhlas s obchodními podmínkami).

  1. Diagnostika a cenová nabídka

Diagnostika závady je zpoplatněna částkou dle aktuálního ceníku.
V případě realizace opravy je diagnostika obvykle započítána do ceny opravy.
Cena opravy je stanovena dle rozsahu prací a ceny použitých dílů (§ 2586 občanského zákoníku – smlouva o dílo).

  1. Platba

Zákazník je povinen cenu opravy uhradit při převzetí zařízení, není-li dohodnuto jinak (§ 1952 občanského zákoníku – povinnost zaplatit cenu).
Servis si vyhrazuje právo požadovat zálohu na opravu (§ 2609 občanského zákoníku).

  1. Doba opravy

Doba opravy je stanovena individuálně s ohledem na složitost opravy a dostupnost náhradních dílů.
Servis neodpovídá za prodlení způsobené nedostupností dílů u dodavatelů (§ 1968 občanského zákoníku).

  1. Záruka

Na provedené opravy je poskytována záruka v délce 3 měsíce, není-li dohodnuto jinak (§ 2619 občanského zákoníku – odpovědnost za vady díla).
Záruka se nevztahuje na vady způsobené mechanickým poškozením, zásahem tekutin nebo neodborným zásahem zákazníka.
Na repasované nebo použité díly může být záruka kratší, dle dohody (§ 2168 občanského zákoníku).

  1. Nevyzvednuté nebo nezaplacené zařízení

Pokud si zákazník nevyzvedne zařízení do 30 kalendářních dnů ode dne oznámení dokončení opravy, bude účtováno skladné ve výši 200 Kč za každý započatý týden prodlení2159 občanského zákoníku – skladné).

Pokud si zákazník nevyzvedne zařízení do 90 kalendářních dnů ode dne oznámení dokončení opravy a neuhradí případnou dlužnou částku, považuje se zařízení za opuštěné ve smyslu § 1057 občanského zákoníku („opuštěná movitá věc“) a přechází do vlastnictví servisu.
Servis je oprávněn zařízení zlikvidovat nebo zpeněžit k úhradě nákladů na opravu a skladování.

  1. Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů za účelem realizace opravy v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů.

Osobní údaje nebudou poskytovány třetím stranám, kromě případů stanovených zákonem nebo nezbytných pro provedení opravy.

  1. Závěrečná ustanovení

Veškeré právní vztahy mezi servisem a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky (§ 1 občanského zákoníku).
Podáním zařízení do opravy zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a souhlasí s nimi (§ 1753 občanského zákoníku).

  1. Porušení servisní pečeti

Na zařízení po opravě může být umístěna servisní pečeť nebo bezpečnostní plomba.

V případě jejího porušení, odstranění nebo poškození zaniká nárok na záruku za provedenou opravu2591 občanského zákoníku – zánik odpovědnosti při neoprávněném zásahu).
Servisní plomba slouží k ochraně proti neoprávněným zásahům do zařízení po provedené opravě.
Jakýkoliv zásah do zařízení bez předchozího souhlasu servisu znamená ztrátu záruky.

Přejít nahoru